It's getting hot in here! - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Paul Buers - WaarBenJij.nu It's getting hot in here! - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Paul Buers - WaarBenJij.nu

It's getting hot in here!

Door: Paulbuers

Blijf op de hoogte en volg Paul

12 Januari 2012 | Sri Lanka, Negombo

Lieve maar vooral de nu al oh zo trouwe volgers,

Op 11 januari, was het zo ver, de trip gaat beginnen! Door paps en Cecile afgezet op het vliegveld, drankje gedaan en gaan!

Goede vluchten gehad en in Dubai me weer verbaasd over het wereldvolk dat daar rond loopt.. Vanuit alle continenten, landen en culturen komen ze hierheen om elders weer naar toe te vliegen... Always on the move..

In Colombo aangekomen, eerst gewacht op Chantal(Meisje die hier ook stage gaat lopen). Na 2 uur wachten toen alle ochtend vluchten geweest waren begon ik me toch wat zorgen te maken... Achter de toeristinformatie balie gekropen als wanna be tourguide op internet gekeken of er bericht was. En inderdaad.. Ze had zulke vertraging dat ze een dag later zou komen... Toen de reis voortgezet naar het guesthouse waar Nicole en Hanneke zaten. Aan het strand! Maar toch eerst tas neer zetten en het dorp in om sim-kaart te regelen.

Het is wel echt schakelen.. Een korte nacht en van de winter, of nouja winter, naar de zon van toch zo'n 37c! Ik geloof nog niet helemaal dat ik er ben, maar dat gaat snel komen want het is hier wel prachtig!

Morgen ochtend vroeg worden we opgehaald en naar Hellabeem in Welligama gebracht, ik ben heel nieuwsgierig maar heb er zo lang naar uitgekeken en ben blij dat het nu zo ver is!

Tot de volgende!

Liefs,


  • 13 Januari 2012 - 02:42

    Nicole:

    Als je Hanneke en mij toch niet had.. had je er nu nog gezetn!;) haha leuk verhaal, alleen jammer van die winterse foto! Daar moet snel verandering in komen Paul!

  • 13 Januari 2012 - 12:25

    Aike:

    Veel succes!

  • 13 Januari 2012 - 21:52

    Janneke:

    Paultjeeeee!!
    Wat had ik daar nu graag samen met jou gezeten! Lekker genietend van de zon en het mooie weer en cultuur!!
    Geniet ervan en ik zal een van je trouwe volgers zijn! Nu nog de groetjes vanuit het regenachtige Nederland!
    Dikke Kus

  • 15 Januari 2012 - 18:10

    Corine:

    Lieffie! super goed om wat van je horen. Geniet er van en over 3 weken zie ik je al weer :) xx

  • 16 Januari 2012 - 10:17

    Dennis Obbing:

    hummm 31 graden, we hebben vandaag sinds lang geleden weer een vorst gehad savonds dus maat geniet er van haha.
    have fun maat

  • 17 Januari 2012 - 13:30

    Judith:

    Paul, wat leuk om je eerste verslagje te lezen. Net als Janneke zal ik al je verhalen volgen, ben erg benieuwd naar hoe het je allemaal vergaat! Nog maar een weekje en dan zijn Janneke en ik ook aan de beurt om het vliegtuig in te stappen. Spannend hoor.
    Geniet ervan!!!! xx

  • 18 Januari 2012 - 09:25

    Diderik:

    Klinkt gaaf Paul!
    Geniet ervan en wij horen van je!

    Groeten

  • 21 Januari 2012 - 15:04

    Simone:

    Hej broertje, ik ben net terug uit Zwitserland en las je waar ben jij. Ik dacht dat jij al heel veel zou hebben getypt. Maar het eerste stukje ziet er al mooi uit :P Laat snel weer iets van je weten en geniet van de warmte!! Kus

  • 22 Januari 2012 - 09:42

    Douwe En Gery:

    lieve paul,
    een onwijs goeie tijd toegewenst en we gaan je zeker volgen.
    dione is nu ook vertrokken wat een wereldreizigers zijn jullie!
    lieve groet ons

  • 22 Januari 2012 - 11:05

    Martin:

    Hoi paul, ik zie het al, die meiden schrijven veel meer. Ik zou gewoon naar hun verhalen verwijzen dan kan jij het gewoon kort houden.

    Fijn dat je het goed hebt en mooi dat je voor nicole zorgt als ze duizelig wordt, maar ik las al dat je dan concurrentie hebt van de locals.

    heb het goed!

    Vr gr martin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Hallo Allemaal! Op deze site zal ik mijn verslagen over mijn stage in Sri Lanka plaatsen. Ik ga stage lopen bij Hellabeem, een Intern-opleidings/revalidatie tehuis. Ik zal hier sportlessen gaan geven, en de fysiotherapeut assisteren en wie weet wat nog meer! Veel plezier met lezen!

Actief sinds 26 Nov. 2011
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 19339

Voorgaande reizen:

11 Januari 2012 - 01 Juni 2012

Stage op Sri Lanka

Landen bezocht: