Stage op Sri Lanka - Reisverslagen van Paul Buers - WaarBenJij.nu Stage op Sri Lanka - Reisverslagen van Paul Buers - WaarBenJij.nu

Stage op Sri Lanka

Hallo Allemaal!

Op deze site zal ik mijn verslagen over mijn stage in Sri Lanka plaatsen. Ik ga stage lopen bij Hellabeem, een Intern-opleidings/revalidatie tehuis. Ik zal hier sportlessen gaan geven, en de fysiotherapeut assisteren, en wie weet wat nog meer!

Veel plezier met lezen!

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2012

Afscheid, schoolreisje, sposoring en weer afscheid

21 Mei 2012

De laatste weken; Waar is dat feestje?!!

05 Mei 2012

Einde vakantie; begin van het einde

23 April 2012

Erg kort verhaal...

09 April 2012

Examens, strand en verlaten maar vakantie!!
Paul

Hallo Allemaal! Op deze site zal ik mijn verslagen over mijn stage in Sri Lanka plaatsen. Ik ga stage lopen bij Hellabeem, een Intern-opleidings/revalidatie tehuis. Ik zal hier sportlessen gaan geven, en de fysiotherapeut assisteren en wie weet wat nog meer! Veel plezier met lezen!

Actief sinds 26 Nov. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 19332

Voorgaande reizen:

11 Januari 2012 - 01 Juni 2012

Stage op Sri Lanka

Landen bezocht: